Is het mogelijk om een soort friend list te maken op GV ?

net zo als dat ik vragen kan volgen , kan ik zo ook mensen volgen.
Soms zie je iemand die steeds leuke of interessante vragen stelt , is het mogelijk om die persoon te marken zodat ik ook zijn/haar toekomstige vragen zal zien ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

nee, dat is niet mogelijk.
wat je wel kan doen: ga naar www.goeievraag.nl/profiel/naam van degene die je wil volgen.
dan zie je meteen al de vragen die deze persoon heeft gesteld, op een rijtje.
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ook Rieneke, toch een plus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een prima, simpele oplossing +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meeste stemmen gelden , bedankt allemaal !!!

Andere antwoorden (3)

Ik zie nergens een 'volg' knopje voor leden, dus ik denk dat deze optie er helaas nog niet is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jammer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze optie is er inderdaad niet, dus antwoord is juist. Als je zoiets zou willen dan kan je een bericht sturen via het contactformuleer naar de beheerders van Goede Vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben het met Som eens, misschien even contacteren?
Cryofiel
13 jaar geleden
Hier zat ik ook al aan te denken. Wanneer jij de enige bent die dit verzoek doet, zal het een tijd (lees: jaren) kunnen duren voor deze mogelijkheid wordt toegevoegd. Als daarentegen tientallen mensen dit verzoek doen, wordt het waarschijnlijk veel sneller toegevoegd. Dit lijkt mij overigens een terechte gang van zaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ter verduidelijking: ik ben onderdeel van het moderatieteam. Wij (het team) bepalen de functionaliteit en voorwaarden van de website niet. Ik geef alleen aan dat je dat aan het beheer kunt doorgeven. Of daaraan gehoor wordt gegeven hangt mede af van de wens van meerdere gebruikers, maar ook van de kant die Sanoma op wil. Het is altijd goed om verbeteringen te mailen, maar verwacht niet dat als X gebruikers om iets vragen dit ook gerealiseerd wordt.
Zoals Rieneke al zei, kun je via de profielpagina kijken.
Onderaan die pagina staat ook nog: De gestelde vragen zijn ook beschikbaar als webfeed.
Als je een RSS-reader hebt, kun je door op het oranje logootje te klikken de feed volgen van de gestelde vragen.
Elke keer als er een nieuwe vraag gesteld word door die persoon, zie je dat in je RSS-reader.

Toegevoegd na 37 seconden:
Als je geen RSS-reader hebt, Google Reader is een hele makkelijke, online reader: http://www.google.nl/reader/view/
Je hebt alleen een Google account nodig.
Kimath
13 jaar geleden
Nee, die is er niet. Je kan wel de Goeie Vraag Toolbar downloaden, dan zie je iedere vraag die gesteld wordt even in een kadertje onder in beeld, dus ook de vragen van die interessante persoon.